Jak stworzyć arkusze spisowe w LoMag?

Usługi i firmy

Rozwijające się przedsiębiorstwo powinno dążyć do tego, aby maksymalnie ułatwić sobie pracę. Obiekty magazynowe generują ogromną ilość procesów. Niemal każdy musi być potwierdzony odpowiednią dokumentacją. Duża ilość spraw formalnych utrudnia kierowanie działalnością. Właśnie dlatego warto posiadać specjalistyczne oprogramowanie, które będzie nie tylko zaawansowane pod względem technologicznym, ale również proste w obsłudze. Godny polecenia jest program magazynowy LoMag (http://www.lomag.pl/ZrzutyEkranuOprogramowaniaMagazynowego/), który już od wielu lat cieszy się ogromną popularnością wśród najbardziej wymagających osób. Gwarantuje on dostęp do wielu praktycznych funkcji, a jedną z nich jest możliwość przeprowadzenia remanentu. Może być on utworzony ręcznie na podstawie nowego dokumentu lub w oparciu o aktualny stan magazynowy. Inną opcją jest remanent na podstawie arkuszy spisowych.

Uruchamiamy oprogramowanie, a następnie wskazujemy obiekt, w którym będziemy pracować. Klikamy w Remanent – Arkusze spisowe. Na ekranie pojawi nam się nowe okno. Za pomocą przycisku „Dodaj” możemy utworzyć nowy arkusz. Dodajemy każdy interesujący nas produkt, a także wprowadzamy jego nowy stan. Wielkim plusem jest to, że arkusze spisowe mogą być tworzone przez kilka osób jednocześnie,a następnie połączone w jedną całość. Znacząco przyspiesza to cały proces ich tworzenia. Może zdarzyć się tak, że podczas tworzenia arkuszu popełniliśmy błąd. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby go edytować. Istotne jest jednak to, aby zrobić to jeszcze przed utworzeniem remanentu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *